primii pași spre poezie



Trăim în două lumi diferite,
De diferite principii copleşite
Cu ţelul acelaşi, poate,
În lumea ta totul se poate.

Mergem sus pe căi altfel
Şi la diferit nivel
Tu priveşti de sus în jos,
Dar la mine e pe dos.

Nu aleg ce să iubesc
Poate astfel eu greşesc
Inima-mi simte iubirea,
Iar apoi, dezamăgirea.

Cineva poate mă vorbeşte
Şi pe seama mea glumeşte,
El nu a iubit vreodată
Cum iubesc eu azi o fată.

Lumea ta nu-i pentru mine
De asta sînt respins de tine,
-Tînără fată cu inima curată
Mă vei putea iubi vreodată?

Suflet tînăr şi divin
După tine eu suspin
Inima îmi rupe pieptul
Mintea uită alfabetul.


De-ai putea să mă-nţelegi
Dragostea, de tine s-o legi
Să-ţi asculţi atent trăirea
Căci ea ştie nemurirea.

Fă-mă o clipă fericit
Spune-mi că eu sint iubit
Împărţeşte-ţi sentimentul
Nu tărăgăna momentul.

Poate nici nu te-am atins
La inima ta, eu am pretins
Dacă ţie-ţi sînt străin
Eu oricum la tine ţin.

Te voi iubi în poezie
Vei aparţine numai mie,
Dragostea de pe hîrtie
Aştept în viaţă ca să-mi vie.           

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu