amintiri din vară


Sardegna

stînci, arbuști, nisipuri, ape
pietre umede sub ape
soare, luna, cer pustiu
peste malul azuriu.

rai sălbatic, plaja goala
un singur gînd iar se răscoală
nu mă lasă nici o clipă
cînd îmi strigă, cînd îmi țipă.

defapt el e medicamentul
ce-mi dă curaj să trec momentul
de pustnicie pe alt pămînt
cînd lîngă tine eu nu sînt.

doar dragostea ce zace în mine
pulsează sîngele în vine
doar sentimentul ce îl simt
mîă mai ține pe pămînt.

iubita mea de peste ape
închide ochii, sînt aproape
zîmbește, spune-mi mă iubești
eu te admir, tu m-ă privești.

cu ochii umezi îmi șoptești
iubesc și simt că mă iubești
aici, acolo și oriunde
dragostea noastră va pătrunde.

în suflet inimă și oase,
trăiri aprinse, armonioase
ce mi-au lăsat mintea acasă
lîngă iubita mea frumoasă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu