către tine


Azi e o seară obișnuită ca și toate
Cerul sclipește cu stelele-n palmă,
Luna cuminte încearcă sa înoate
Trecînd prin inele, nu vrea să doarmă.

Probabil și-a dat seama că-n noaptea asta
Eu am să zbor, fără de aripi, fără de motor
La tine, și vreau ca să-mi deschizi fereastra
Să pot intra direct din zbor, cît mai ușor.

De vei dormi cînd voi ajunge, tu grijă să nu-ți faci,
Eu voi intra fără de zgomot , mă vei simți atunci
Sărut venit din stele, semn îți voi face ca să taci,
Doar nu vrei prin fereastră înapoi să mă arunci.

Voi sta cu tine toată noaptea, și ziua voi rămîne
Dacă vrei, pot să rămîn o viață, două, sau chiar trei,
Putem uita de oră, de tot ce este timp, căci mîine
E departe, iar eu acum sunt viață,tu ia-mă dacă vrei.  









2 comentarii:

Anonim spunea...

Minunat!

Unknown spunea...

mulțumesc

Trimiteți un comentariu