patul nopții


în nopți cînd luna fulgi devine
și alb pămîntul încet adoarme
în sobă scîrțîie, la mine
lemne din pomul ars de foame.

vedeam prin geam luna fărîme
ce se dezghioacă peste sat
căzînd, ea la pămînt rămîne
lucind ca cerul înstelat.

acolo unde răsării chiar tu
zîmbind plăpînd la infinit
plină de viață o clipă fu,
 un vis de basm ai împlinit.

în luci de catifea priveai
vrăjind cu-o sinceră lumină,
în ochii mei alb înfloreai
cu glas de pasăre divină.

tabloul viu la miez de noapte
ningea cu stele în ochii mei
de ea atunci eram departe, 
dar eu simțeam prezența ei.

zîmbii satisfăcut atunci
cînd somnul mă striga în șoaptă
simțeam, de mînă mă apuci
frumoasa mea cu buza coaptă.

pășii cu tine pragul porții
cuprinși ca puii mici de panda
priveam de mînă patul nopții
lăsînd în urma noastră banda.















1 comentarii:

Anonim spunea...

frumos ))))

Trimiteți un comentariu